|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Syng for faen 2
by
HanZey
6 minutes 32 seconds ago
litt komisk å se på at bølgen gikk begge veier å på midten på adressa kræsja den.. skulle ha klart å kryssa hverandre og bølgen fortsetter! er vel en ønsketenkning så langt..
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
sandnes1985
23 minutes 31 seconds ago
Bølgene mener du? Fire-fem ganger ble den starta på begge sidene og møttes på adressa-tribunene.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
shadwell
41 minutes 23 seconds ago
skal bli så digg med flytting til ny tribune
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Gnufs
Yesterday at 23:57
Det var ikke imponerende på feltet, nei - iallfall ikke midt på. Forsøkte å rope og piske litt oppover mot en horde med folk som ikke sang, men fikk flere negative rop tilbake om å holde kjeft og ha meg ut fra stadion. Temmelig irriterende når de er
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: VI HATE MOOLDE OG LILLESTRØM!!!!
by
lunetix
Yesterday at 23:46
HaHa:
Originally Posted By: første innlegg i tråden det er linket til over En gang på det som nå heter Petrines var det en gjeng med Svart-Hvit-kledde trøndere der kvelden før kamp. Jeg hadde på meg blått og slappet av med dagen
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine
by
shadwell
Yesterday at 23:31
de ble solgt utenfor stadion, innenfor inngangen og på hele tribunen.
de vil også bli solgt på moldeturen og de neste hjemmekampene. helt til vi blir utsolgt eller kommer med nytt nr.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine
by
humz
Yesterday at 23:17
Originally Posted By: strandjenteFant ingen som solgte den jeg? Mm. Men gir penger til dere jeg, så er det vel til samme kassa. trur ikke de gikk over hele feltet, kun ved UN.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Nye Lerkendal
by
Øystein
Yesterday at 22:07
Jepp det var visst to år siden: http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=14049
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: RBK - lsk 160508
by
shadwell
Yesterday at 21:52
sykeste er uansett lydnivået på speakeranlegget i tide og utide!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
marius91
Yesterday at 18:20
Mens vi først er inne på klaging...
Hva er vitsen med å ha fulle begere med brus/kaffe når du står på et supporterfelt? Det er greit i pausen, hva faen er formålet til de som står dønn rolig å drikker kaffe på et sangfelt? Ble selv dritblø
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
NorskeMesteran
Yesterday at 16:38
Blir provosert over folk som slår i reklameskilt, slik at jeg kommer i totalt utakt i forhold til tromma. Tror jeg snakka med en ti ganger i løpet av kampen, men går liksom ikke helt inn hos halvfulle fjortenåringer.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
sandnes1985
Yesterday at 15:34
Joda, men den er vanskelig å få til å bære utover feltet. Dere rundt tromma sang i et helvetes tempo!
Forøvrig: Er det "dudururu, dudurururu", eller er det "dururu, dudurururu" eller hva faen? Moro uansett, selv om det egentlig ikke var no
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Åge
Yesterday at 14:55
http://galleri.tt05.no/galleri/displayimage.php?album=44&pos=1
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
humz
Yesterday at 14:52
vi må jo gi creds til han som styrer musikken også, spilte inngangs sangen 2-3ganger på repeat før lagene kommer inn.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|