|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Gullkorn fra freske fora.
by
Øystein
Today at 10:08
2007: Lyn - Brann 6-0 2006: Viking - Brann 5-0 og HamKam - Brann 4-0 2003: Brann - RBK 1-6 og Stabæk - Brann 6-0 2002: Brann - VIF 0-4 og Bryne - Brann 4-0 2001: Brann - RBK 2-6 og Glimt - Brann 5-1 2000: Stabæk - Brann
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Tippeligaen 2008 - diverse
by
Øystein
Today at 10:07
Originally Posted By: AmundKem e faren din Daniel?
Haha, første tanken som slo meg også når jeg så overskriften.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Viking - RBK
by
SverreS
Today at 02:04
Gleder meg til å se håndballens venner slik, men blir vel brukt mer bjeller enn stemme da i tillegg "klappere" fra Spar
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Syng for faen 2
by
shadwell
Yesterday at 16:50
først bør vel alle hvpuerne på feltet lære seg de sangene vi allerede har.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: kåthet og glede
by
DrivA
Yesterday at 15:28
Originally Posted By: Arnoldhttp://www.youtube.com/watch?v=jDsLcSzoXNU Fin den der Arnold. Lekent, og samtidig rett på sak!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Mailinglista
by
laBan
Yesterday at 15:24
touche'en min var i utgangspunktet rettet mot Tommy I :)men om du også føler deg truffet så er gleden på min side. Forøvrig er Norwegian Ace's fullt mulig å tape chips på fant jeg ut her om dagen
|
|
|
Informasjon
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Pøbelscener
by
waizer
22/07/2008 18:54
http://www.ba-avis.no/nyheter/article170219.ece
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: "Pantelåner Eggen og 30 sølvpenger til Brann"
by
Audun_Skorstad
22/07/2008 13:14
Og med LaBan jubilerte forumet med 160,000 poster. 150,000 av dem er bare skjiprat, og andelen har nok ikke forandret seg særlig siden begynnelsen.
Derimot var mailinglista mer seriøs. Og gjesteboka helt jævlig.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Terminliste 2009
by
Thor Arild
21/07/2008 18:34
Begynner å bli mektig lei av at tv2 setter opp kampprogrammet ca 1 måned før kampene skal spilles. Dette gjør det umulig å planlegge borteturer. Mener helt klart dette er en sak Kjernen bør fronte sammen med NSA (Det må da være en grunn til at vi er
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Breda-Rbk
by
Gumbo
21/07/2008 12:40
Originally Posted By: shadwell
Der var vi så inni helvete pissvåte etter tidenes regnskyll like etter ankomst Breda. Hadde god plass gitt. Knall tur i hvert fall. Nå ska det bare soves litt...
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: En hyllest til webred
by
ace
19/07/2008 00:01
Juli er ferie tid, selv for alle som skriver både her og der. Ikke så mye å skrive om er det heller, annet enn en agurk i ny og ne. Følg heller med på laBans poster i diverse tråder. Han kjeder seg og kommer med mye rart!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Videosnutter
by
schmoo
18/07/2008 15:36
greit for meg som bor i samme gate som Jan Erik. Trenger ikke youtube. Er jo bare å rusle bort så klikker kisen tvert geniale lydklipp forresten.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|