Active Topics | Active Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum Subject
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Syng for faen 2 by HanZey     5 minutes 41 seconds ago

litt komisk å se på at bølgen gikk begge veier å på midten på adressa kræsja den.. skulle ha klart å kryssa hverandre og bølgen fortsetter! er vel en ønsketenkning så langt..
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Syng for faen 2 by sandnes1985     22 minutes 40 seconds ago

Bølgene mener du? Fire-fem ganger ble den starta på begge sidene og møttes på adressa-tribunene.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tifodugnad 15. Mai by lunetix     23 minutes 51 seconds ago

Bummer:

Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Syng for faen 2 by shadwell     40 minutes 32 seconds ago

skal bli så digg med flytting til ny tribune
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Syng for faen 2 by Gnufs     Yesterday at 23:57

Det var ikke imponerende på feltet, nei - iallfall ikke midt på. Forsøkte å rope og piske litt oppover mot en horde med folk som ikke sang, men fikk flere negative rop tilbake om å holde kjeft og ha meg ut fra stadion. Temmelig irriterende når de er
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: VI HATE MOOLDE OG LILLESTRØM!!!! by lunetix     Yesterday at 23:46

HaHa:

Originally Posted By: første innlegg i tråden det er linket til over
En gang på det som nå heter Petrines var det en gjeng med Svart-Hvit-kledde trøndere der kvelden før kamp. Jeg hadde på meg blått og slappet av med dagen
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by shadwell     Yesterday at 23:31

de ble solgt utenfor stadion, innenfor inngangen og på hele tribunen.

de vil også bli solgt på moldeturen og de neste hjemmekampene. helt til vi blir utsolgt eller kommer med nytt nr.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by SverreS     Yesterday at 23:25

Herlig lesestoff!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by humz     Yesterday at 23:17

Originally Posted By: strandjenteFant ingen som solgte den jeg? Mm. Men gir penger til dere jeg, så er det vel til samme kassa.
trur ikke de gikk over hele feltet, kun ved UN.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Rosenborg Hockey by shadwell     Yesterday at 22:38

http://www.rihk.no/ - nye spillere på plass
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Nye Lerkendal by Rågern     Yesterday at 22:14

Så klart. Jet-lag i går..
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Nye Lerkendal by Øystein     Yesterday at 22:07

Jepp det var visst to år siden: http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=14049
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: VI HATE MOOLDE OG LILLESTRØM!!!! by shadwell     Yesterday at 21:54

fin lesing
http://www.tornekrattet.no/index.php?opt...&id=75218#75218
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: RBK - lsk 160508 by shadwell     Yesterday at 21:52

sykeste er uansett lydnivået på speakeranlegget i tide og utide!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by strandjente     Yesterday at 21:36

Fant ingen som solgte den jeg? Mm. Men gir penger til dere jeg, så er det vel til samme kassa.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: RBK - lsk 160508 by marius91     Yesterday at 18:20

Mens vi først er inne på klaging...

Hva er vitsen med å ha fulle begere med brus/kaffe når du står på et supporterfelt? Det er greit i pausen, hva faen er formålet til de som står dønn rolig å drikker kaffe på et sangfelt? Ble selv dritblø
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by Bengal     Yesterday at 17:54

Mitt eksemplar ligger nok igjen på en eller annen pub i Trondheim by, men ut fra det jeg fikk lest så det absolutt meget bra ut.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by Jøran     Yesterday at 17:10

Enig med han over - fantastisk dasslektyre!

Kvalitet!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: RBK - lsk 160508 by NorskeMesteran     Yesterday at 16:38

Blir provosert over folk som slår i reklameskilt, slik at jeg kommer i totalt utakt i forhold til tromma. Tror jeg snakka med en ti ganger i løpet av kampen, men går liksom ikke helt inn hos halvfulle fjortenåringer.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Syng for faen 2 by sandnes1985     Yesterday at 15:34

Joda, men den er vanskelig å få til å bære utover feltet. Dere rundt tromma sang i et helvetes tempo!

Forøvrig: Er det "dudururu, dudurururu", eller er det "dururu, dudurururu" eller hva faen? Moro uansett, selv om det egentlig ikke var no
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: annet enn fotball. by stette     Yesterday at 15:14

hehe. må få øvd inn den der ja:)
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: RBK - lsk 160508 by Åge     Yesterday at 14:55

http://galleri.tt05.no/galleri/displayimage.php?album=44&pos=1
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Late Barter: et nytt Rosenborg-fanzine by humz     Yesterday at 14:53

bra fanzine, håper det kommer mer.
Tommelen opp til de som laga den
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: RBK - lsk 160508 by humz     Yesterday at 14:52

vi må jo gi creds til han som styrer musikken også, spilte inngangs sangen 2-3ganger på repeat før lagene kommer inn.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: annet enn fotball. by waizer     Yesterday at 14:39

"Sklætt å Sklutt, vi e så deili"

haha..stette er kongen!
Page 1 of 18 12345>Last »
Search
Who's Online
9 registered (Stein Nervik, Diabolic, lunetix, HanZey, a.c.a.b, Thor Arild, 1 invisible) and 52 anonymous users online.
Forum Stats
4395 Members
7 Forums
5711 Topics
156791 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.106 seconds in which 0.038 seconds were spent on a total of 7 queries. Zlib compression enabled in php.ini