|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Tippeligaen 2008 - diverse
by
RbkUrge
Today at 02:06
Enig med deg der DrivA. Men for kampens del synes jeg det var morsomt at Molde klarte å snu det. Brann imponerte meg med en flott demonstrasjon av hvor dårlig det er mulig å stå i forsvar. Var sikker på at kampen var drept etter 1. omgang, så for min
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Lyn - Rosenborg
by
helgesen
Today at 01:37
Men nå er det jo også slik at det også var en del folk som var med turen nedover, som ble igjen i oslo, og samtidig noen som ikke var med nedover, men skulle bli med tilbake til trondheim. Vet ikke om en slik "oppdatert" liste fantes, men det er klar
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
arntf
Today at 01:26
Individer er oppvakte, intelligente, reflekterte og rimelige. Folk er sauer.
Samma om folk er voksne og må antas å være ansvarlige så syns jeg en tellerunde burde høre med. Ikke minst fordi man da kan ta Kor-i-heiteste-hælvette-e-dokker-te
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
DrivA
Today at 00:07
Å diskutere hva som er best av seier til Molde eller Brann, blir som å diskutere hvilken testikkel som skal fjernes. Like jævelig begge deler.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
shadwell
Yesterday at 23:25
vel, ja....mye rart som kan skje så man ikke rekker bussen. bussen kan være flytta, man kan bli innelåst på do, man kan bli banka opp...mange ting som kan skje
men cluet er å kjøre ifra sin første passasjer på den aller første turen(
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
MortenRugsveen
Yesterday at 23:23
Originally Posted By: arntf 7. For å sende litt kritikk begge veier: Tursjefen burde ha gjennomført en passasjersjekk/-telling før avgang. Det fantes vel en passasjerliste?
Krever ikke så mye, jeg pleier å gjøre det når jeg er
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Videosnutter
by
shadwell
Yesterday at 23:11
http://www.youtube.com/watch?v=pztvHh49DpY
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg Hockey
by
shadwell
Yesterday at 22:52
se der ja, en sport til og med nordtrøndere kan like
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
a.c.a.b
Yesterday at 22:50
Quote: 2. Hva er dine styrker som spiller?
2. Egentlig best på det sosiale, elske å dusje sammen med lagkamerater.
Haha, Wiig forklarer sine styrker som spiller.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Andreas J
Yesterday at 22:11
http://www.youtube.com/watch?v=c17uXEUAfVQ
http://www.youtube.com/watch?v=lV2P6SeaYio
Tipper Ørjan tar den rollen lett jeg. Han er en utpreget "politimann". Flere veier å være viktig på i et hockeylag, og ørjan sin måte er en so
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
arntf
Yesterday at 22:03
Kan vel ikke stikkes under en stol at Vincent i det minste SER ut som han kan ta den jobben...
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
smogli
Yesterday at 21:50
For de som liker litt hockey-snacks:
Scott Stevens står opp på blå.
Og en svett redning.
Tidens slåssing? (med norsk dommer)
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
bolgebah
Yesterday at 21:36
Men hvem er det som kan ta "politimannjobben" som Tollefsen har i Blue Jackets? Alle de store lagene har alltid en voldsmann i fjerde backpar eller så, en som blir kasta innpå for å banke motstanderne helseløse hvis de forsøker seg på noen harde takl
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Gnufs
Yesterday at 21:34
Hehe, det er sant. Deilig å se Brann stupe på trynet SÅ ettertrykkelig, som sagt... Og ikke minst: Moldeseier var det beste for å holde begge lag lavest mulig på tabellen
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Andreas J
Yesterday at 21:34
Ja, helt klart. Men da er det viktig at "ferskingene" hadde det gøy i helga. Spillerne ble i alle fall varmere i trøya utover søndagen. Kan bli mange artig stunder i ishallene utover:)
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Audun_Skorstad
Yesterday at 21:29
Originally Posted By: BleikfeitHvorfor ble det ikke vold ut av dette? Fordi det er ukult å slå ned en fyr foran øynene til dattera hans.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Harry Kure
Yesterday at 21:28
Ikke vær så negativ nå, Gnufs - 2-2 er kjedelig, da får jo begge lag ett poeng. Brannledelse 2-0 til pause og 2-3 ved kampslutt, med en mann mer er jo kjempemoro. Da får vi heller akseptere at det er Moille som slår dem.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
shadwell
Yesterday at 21:12
tror vi blir mer stabile etter at fotballsesongen er over
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Andreas J
Yesterday at 21:09
Den taklinga er NYDELIG:) Kunst på høyt nivå. Hadde vært gøy med slike i Leangen ja.
Håper forresten at folk som var i ishallen i helga trivdes og kommer tilbake igjen. Vi fikk veldig mye skryt, spesielt lørdag, men også på søndag. Får vi
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
shadwell
Yesterday at 21:04
http://www.youtube.com/watch?v=hBxr-9QV2zs sånn i ishallen snart:P
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Gnufs
Yesterday at 21:00
Jeg liker ikke helt sånne kamper... på én side ønsker jeg Molde ned igjen, og generelt sett det meste vondt. Samtidig så greier jeg ikke annet enn å kose meg når jeg ser Brann nok en gang tryne bort to mål mot en allerede redusert motstander. 2-2 had
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Kjernen og tribuneplassering 2009
by
schmoo
Yesterday at 20:28
egentlig burde vel punkt 2 og 3 holdt i massevis. Og skal love deg du ser MYE bedre på øvre. Satt et år på øvre narvesen og forskjellen til nedre er veldig stor.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|