Page 10 of 453 « First<89101112>Last »
Topic Options
Rate This Topic
#46057 - 28.10.2003 18:53 Re: Gullkorn fra freske fora. ****
ode Offline
Gamle hender

Registered: 20.07.2001
Loc: Bæste byen i lainne
En Moldesupporters bekjennelser

Etter en lengre utredning om forskjellige mulige kamputfall i siste runde:

quote:
Strengt tatt så burde jeg tatt med "muligheten" for at Molde tar poeng mot Sogndal også, men det er såpass usannsynlig at jeg ikke ser noe poeng i å diskutere det.

Så kommer gullkornet:

quote:
Så hvor har egentlig Tornekrattet tenkt seg på lørdag? I Sogndal gjør de iallfall ingen nytte for seg annet enn å skremme Lillebakk til å gjøre en tabbe for mye. Veien dit er kronglete, og jeg tror spillerne presterer bedre uten Krattet til stede.

Aller helst burde Krattet dra til Ålesund for å heie fram Bryne, men Ålesund er den siste plassen man ønsker å være hvis Bryne feiler. Denne turen er nok derfor kun for de aller sterkeste av supporterne.

Det mest naturlige blir å dra til Trondheim for å heie fram Rosenborg. En forferdelig tanke, men likevel det mest fornuftige. FKHBAL tilbyr billetter til 50 kroner, og kommer det mange nok kan sikkert TIL-supporterne overdøves. Og skulle trønderne mislykkes, har vi grunn god nok til å hate dem enda mer enn vi har gjort før. For resten av livet

Slå den... herlig

#46058 - 29.10.2003 07:50 Re: Gullkorn fra freske fora.
haavarl Moderator Offline
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07.05.2002
Loc: Askim
quote:
Originally posted by haavarl:
BFA_15 fra Batta Ljonen med et genialt innlegg:

Et apropos til sensuren på Batta Ljonen: Det siterte innlegget er slettet [laugh]

#46059 - 29.10.2003 09:19 Re: Gullkorn fra freske fora.
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Her klasker mozilla til med en knakende god konspirasjonsteori: (Rekdal sparker ballen på dommer vs Aabrekk mister fatningen)
quote:

syntes dette er litt mistenkelig faktisk. Aabrekk er jo litt mer inni NFF enn Rekdal (med tanke på landslaget) og han vet kanskje om det er mafiavirksomhet inne i forbundet. Det er sikkert derfor han får så streng straff fordi at han retter kritikken mot måten NFF driver mafiavirksomheten sin. Om rekdal prøver å skade en dommer, så driter NFF i det fordi at det kan ikke skape oppmerksomhet rundt det de holder på med, men oppmerksomheten blir skapt rundt rekdal.

Ikke ille. Jeg liker storyen.

#46060 - 31.10.2003 10:44 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

T1N-only på forumet til Tornekrattet:
quote:
Da Ørjan forsøkte seg på å filme seg til straffe, ble han utvist av dommer Bennet fra England. Like etter hørte vi tåpelige Kjernen rope "Dommerjævel" etter Bennet..
Dommer Bennet oppfattet selvsagt ikke hva som ble ropt etter ham, da han er like stiv i norsk , som en døvstum tibetansk eremitt.
Krattet har iallefall vett nok til å synge ut "Referee's a wanker!" slik at dommeren forstår hva vi mener om han i slike situasjoner..

#46061 - 31.10.2003 14:55 Re: Gullkorn fra freske fora.
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Tore Hund observerer i tifo-tråden:
quote:
kansje fordi vi ikke har en tribune som inviterer til slik (+mange andre årsaker) ?
Kanskje det har årsaker? Meget observant der altså.

#46062 - 31.10.2003 18:13 Re: Gullkorn fra freske fora.
Bowler Offline
Jeg elsker Kjernen.com
**

Registered: 19.03.2002
Loc: Las Vegas
Ja, det er en glimrende og klar observasjon. Viser også overraskende gode evner når det gjelder å trekke konklusjoner på egenobserverte data. G+
#46063 - 31.10.2003 18:24 Re: Gullkorn fra freske fora.
Bengal Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 15.05.2000
Loc: Trondheim Øst
quote:
Originally posted by Bengal:
quote:
Originally posted by mater vam fasisticku:

First of all don't try to make friens with us by talking about history from WWII.

Sant nok, disse står tross alt "på den andre siden" politisk. Trenger ikke stor fantasi for å skjønne det ut i fra nicket heller.

quote:
Originally posted by tigris:
Bare for å redgjøre:
nicket hans er "mater vam fasisticku"(forkortelsen av "jebem vam mater.....") og betyr noe sånt som "dra til helvete fasister" eller noe sånt i den duren, men det er ikke til å misforstå.

Nå kan dere fortsette.

Vel, fantasi er ikke alltid nok gitt [Big Grin]

#46064 - 31.10.2003 23:34 Re: Gullkorn fra freske fora.
Harry Kure Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 24.08.2001
Loc: Venstre
Jansen i form på Stabæk Support forumet etter at en bruntrøye prøvde å få Bærumsfolket til å møte opp på Stabæk sine bandykamper. [Big Grin]

quote:
Selvsagt dumt å overvurdere en arbeidsledig limsniffer fra det tristeste stedet i Norge. Selv Mysen er mer rocka enn Mjøndalen

#46065 - 01.11.2003 18:17 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

Chrise løser en haug problemer i en håndvending på VPN:
quote:
Profeten Rekdal og Rosenburg

Som vanlig vet Rekdal alt på forhånd. Han sa at han visste Tromsø kom til å score mot Rosenburg. Etter cupmøtet mot Sandefjord sa han at han trodde Sandefjord kom til å rykke opp. Jeg sier ikke mer...
Chrise

P.S. Det var bevisst at jeg skrev "Rosenburg" med U. Foreslår at alle begynner å kalle dem det. Hvis mange nok gjør det kommer navnet til å oppsøke spillere og støtteaparat til alle døgnets tider. "Rosenburg, Rosenburg", sier Brattbakk til seg selv og blir helt satt ut. "Å Rosenburg, å Rosenburg", synger supporterne. Når de blir klar over hva de egentlig synger går de i oppløsning. Det eneste stedet ingen vil reagere er i Tyskland, hvorpå Rune Bratseth begynner som manager i Werder Bremen. Åge Hareide skylder på Klanen og blir landslagstrener. Ingen vil overta en norsk klubb ved navn Rosenburg, dermed blir de tvunget til å ansette Teitur Thordarsson som fører laget ned i 1. divisjon, hvorpå Rosenburg blir kjøpt opp av Gjelsten, flyttet til Bergen og slått sammen med Brann under navnet Brandenburg. Enden på visa er at Brandenburg, med Kjetil Rekdal som trener, blir gjort til farmerlag for Hertha Berlin...Og alt dette bare fordi jeg fikk ideen til å kalle årets seriemester for Rosenburg. Er dere med?

#46066 - 01.11.2003 18:58 Re: Gullkorn fra freske fora.
Harry Kure Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 24.08.2001
Loc: Venstre
I dag sto det å lese på Kjernen sitt forum;

Skrevet av Falke;

quote:
"rosenborg - norges beste fotballag". ikkje narr me til å le.
[Big Grin]

Page 10 of 453 « First<89101112>Last »

Moderator:  haavarl, Øystein 
Hop to:
Search
Who's Online
0 registered and 28 anonymous users online.
Forum Stats
5058 Members
10 Forums
6224 Topics
223775 Posts

Max Online: 240 @ 16.03.2020 11:15

Generated in 0.109 seconds in which 0.096 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.